Två dagar utan bloggning..

Dåligt med bloggen jag vet, här är en liten koll vad jag har gjort i torsdags och fredags.

Torsdag:
Red i ridhuset med honom och tanken var mycket skritt arbete och börja flytta honom för skänkeln men det var mycket hinder i rihuset och hästar. Så istället blev det skritt och även kolla in alla läskiga hästar och hinder. Vilken sötnos jag har! Han skötte sig bra och blev lugn efter ett tag. På slutet så red jag travbommar vet inte om det var första gånen för honom, men han skötte sig fin  fint!
Fredag:
Han fick vila igår, så vi gick ut i ridhuset där det var tomt och körde NHS. Gick jätte bra och han lyssnade bra men han kan bli lite på när det handlar om godis i bilden! Vi övade på att ta upp benet när man pekar med spöt på respektive ben och säger ''upp''. Till slut satt det som en smäck!
Idag kommer Hobbes förra ägare och kollar på honom.
Fick bli en bild på mig från igår.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?