Inte riktigt som planerat

Red ut på Hobbe var planen igår men det blev lite problem med det...
Då det blåste massor igår så var han rätt uppskruvad men jag red ut ändå.
Kom cirka 15min från stallet då jag skulle trava på en skogsstig, allt gick bra men sen så kom ett djur ur skogen och hoppade ut på stigen så han hoppade åt sidan och jag kunde inte hålla mig kvar.
Jag landade på svanskotan/ryggen och tappade luften medan hobbe sprang iväg.
Mamma var dock med så hon ropade på honom så kom han.
Var dock tvungen att rida tillbaka till stallet då våran bil stod där och sedan in till akuten då de fick traggla ut mig från bilen på en bår eller något.
Sen morfin och tillsist röntgas.
Vid 12 så sa de att jag fick åka hem rejält mörbultad.
Så nu på ett par dagar blir det bara horsemanchip för min del.



Postat av: FRIDA ELMLUND

SV; Tack! :)

Han är ett halvblod med fullblodslinjer längre bak :)

2012-06-04 @ 11:04:07
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/



Postat av: Malin

Oj.. Hoppas du blir bättre

2012-06-04 @ 16:11:39
URL: http://malinottenback.blogg.se/




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?