dagens pass:

Längd på pass: 30-40 min
Underlag: hård grusväg m. snö, ridhus underlag
Vinkling på underlag: Backigt under uteritt, plant i ridhus
Gångarter: Skritt trav ute, galopp inne
Känsla på ryttare: Varit sjuk under dagen men funkade
Känsla på häst: Mjuk och lugn
Träning ensam eller fler ryttare med hästar: 3 till ryttare med hästar
Tid på olika moment: uteritt 30 min, galopp i ridhus 5-7min rest av joggning
Som sagt gick jätte bra idag och han skötte sig galant!
Moa var även sjuk idag så mamma hjälpte mig mocka och göra påsar till hennes 2 hästar också.
Han lyssnade mycket bra för skänkel och tygel idag och var väldigt stabil. Vägen vi red var mycket backig så när vi kom till baka var han trött. Men gick bara in i ridhuset och tog en galopp i varje varv.
Sötnosen charmade alla idag!

Dagens utrustning





Postat av: E.S

shiit vilken söt polle du har och han passade super i det fins shabraket (stav.) jag är också väldigt intresserad av hästar så jag kommer absolut att följa din blogg kram// E.S

2012-02-14 @ 15:38:03
URL: http://ww.bankerydsryttarna.devote.se




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?