Besök

Igår så kom Hobbes förra ägare och kollade på killen!
Jag red i ridhuset och han var värligt spänd osv. men Sofia (hans tillridare) hade lektion för mig så mot slutet gick han i hög bra form med bra bakbensarbete. Jobbade mycket volter och övergångar och mitt problem är att jag inte kan sitta ner i sadeln när vi travar - Haha! Jaja det är bara att jobba vidare med det.
Dom tyckte att det såg bra ut och Sofia ska komma och ha lektion för mig i veckan igen.
Han var dock lite svullen på högerben igår men inget öm eller varm men idag när mamma var och fodra sa hon att han hade blivit mer svullen.
Får se sen när jag åker ut så får jag lägga på ett stallbandage och lite linement på det.


Postat av: Sandra

Du har mig en otroligt snygg häst! :)

2012-02-20 @ 19:04:24
URL: http://breakitdown.blogg.se/




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?